Jouw verhaal 2018-05-21T18:54:34+00:00

1. Ontdek en ontwerp jouw verhaal

Elk bedrijf heeft unieke punten. Of zoals wij noemen: een eigen WOW-factor. De WOW-factor is datgene waarom (potentiële) medewerkers bij jou willen werken. Voordat je gaat werven, is het belangrijk om jouw WOW-factor te vinden en helder te verwoorden. Want hoe weet talent nou waarom ze voor jou moeten kiezen als je het zelf eigenlijk ook niet zo goed weet?

Focussessie

Tijdens een focussessie van zo’n 2 uur gaan we op zoek naar jouw WOW-factor. We gebruiken theorieën, modellen en tools om jouw unieke werkgeversverhaal te ontdekken en te ontwerpen.

Medewerkers

Om écht een goed beeld te krijgen gaan we op zoek naar verhalen uit de organisatie. We interviewen medewerkers om er achter te komen waarom zij zo graag bij jou werken.

Storybook

Jouw WOW-factor vatten we samen in jouw eigen storybook. Zie dat als een handboek en kompas voor jouw werving: alles wat jou uniek maakt staat híer in.

2. Unieke content

Yes! Je hebt jouw WOW-factor gevonden. Nu wil je dit natuurlijk met de buitenwereld delen. Maar hoe zorg je er nou voor dat zij net zo enthousiast worden als jij én jouw medewerkers? No worries, daar gaan we je bij helpen. We maken authentieke content die jouw WOW-factor ademen. Verwacht hier geen foto’s en video’s die regelrecht een reclame in kunnen. We houden het zo echt mogelijk, want echtheid is de kracht van een goed verhaal. Zo heb je wervingsmateriaal waar je écht wat aan hebt.

Foto’s, video’s en verhalen

We gaan de organisatie in en leggen de unieke momenten en mensen vast. Zo geven we sollicitanten een uniek kijkje in de keuken. De WOW-factor die we tijdens de focussessie ontdekten, is ons kompas voor de juiste content. 

3. Werf beter

Alles staat klaar om de buitenwereld met jou kennis te laten maken. En met de buitenwereld bedoelen we natuurlijk supertalent. Deze supertalenten gaan we met jouw WOW-factor (in de vorm van de content uit stap 2) verleiden. Dit doen we met gerichte social media campagnes.

Persona

Hoe ziet jouw ideale kandidaat eruit? Deze brengen we in kaart, zodat we gericht kunnen werven.

Kanalen

Nu we de ideale kandidaat in beeld hebben gebracht, kunnen we bepalen welke social media kanalen we in kunnen zetten voor jouw doelgroep.

Resultaten

We kunnen de campagnes online zetten! We gebruiken berichten waar jouw doelgroep enthousiast van wordt, zodat ze doorklikken naar jouw vacatures.

Resultaten

Maandelijks ontvang je van ons rapportages met de resultaten van jouw campagnes. Waar nodig sturen we bij.

“In the end, people aren’t going to remember what you said, people are not going to remember what you did, but they are going to remember how you made them feel.”

Matthew Luhn - Pixar

Klinkt goed hè? Laten we samenwerken!

DE EERSTE ☕ IS VAN ONS

Heb jij leuke ideëen of projecten, maar kom je hier niet zelf aan toe? Laat het ons weten, dan wisselen we graag van gedachten. Wie weet drinken we aan het eind een 🍻 op de behaalde resultaten!